Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Δύσκολες περιπτώσεις- δύσκολοι πελάτες.2

    Εάν εντοπίσετε δυσκολιες στην επικοινωνία με τον πελάτη σας ελεγξτε πολύ καλά τη μελέτη σας συμβουλευτείτε τους τεχνικούς της εταιρίας σας για την εφαρμογή του σχεδίου, βεβαιωθείτε ότι ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας είναι εφικτός και διευκρινίστε κάποια δύσκολα σημεία εγγράφως.


 Εαν θέλετε να διαβάσετε ολόκληρο αυτό  το άρθρο οπως και όλα τα άρθρα (υπάρχοντα και μελλοντικά) της ενότητας ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ   επικοινωνήστε μαζί μας για να τα λαμβάνετε με email.






,,,,